måndag 2 november 2009

Oh, I love yo love!

Aaaah så trött jag börjar bli.. brukar oftast vara pigg h.e.l.a måndagar, men idag känns det i huvud och kropp. Funderar på om jag ska till och bli sjuk eller nåt. Brukar inte känna mig såhär trött annars. En får vällan se då..

Som sagt, måndag.. jobb och dagis som vanligt. Och usch, imorse märktes det på Xander att vi har haft långhelg. Extra gos-sugen. Han blev så ledsen när jag skulle till att gå, så han klängde sig runt min hals. :( Tur att Mona var där iaf.. till slut följde han med henne till fönstret, så stod han och vinkade. Fast ögonen och läpparna såg så ledsamma ut. Mitt hjärta brister när det blir sådär. Tackar för att det inte är ofta det sker.. i stort sett aldrig faktiskt. Därför blir jag också chockad när det väl blir så. Men det gick så bra för älsklingen sen och han hade så roligt på dagis. :)

Blir så less på vissa grejer... skriver inte om det här. Men blir bara så less!!

Efter jobbet blev jag och älsklings plutten bjudna på mat hemma hos mamma och pappa. :) Sen kom vi hem, hoppade i våra pyjamasbyxor o t-shirts och satte oss i soffan, tände ljus och myste till barntv innan det var bok-läsning och sovtime för han. Han satt bredvid mig och lutade huvudet mot min arm.. goa älskling! Märks att det är skönt för han att varva ner sådär efter en dag på dagis.. där är det ju full rulle och MASSA barn hela dagar. Ståj o stim. Vi har det så lugnt o skönt han och jag. Även fast det busas mkt här hemma oxå!

Har duschat, fixat inför imorgon.. snart hägrar sängen! Så otroligt skönt ska det bli! Natti natti!

Inga kommentarer: