fredag 11 december 2009

HELL YEAH!

Xander och moster Titan för ca 1 år sen. Mina änglar!


Åååh äntligen helg!
Har känt mig så himla tung i huvudet hela veckan.. de flesta tror att det beror på svin-sprutan jag tog för en vecka sen, så det är det väl förmodligen.. oxå därför har den här helgen var lite mer efterlängtad! Plus att jag har Xander! :) Idag har han varit med min lillasyster. Dagis var stängt pga planeringsdag, eller vad det var, så jag kunde jobba iaf. Dom har spenderat dagen ihop med min mamma. Ätit god mat och haft det bra. :) Åkte direkt hem till mamma å pappa efter jobbet. Kim va oxå där, och Ellis å Mio. Go ungarna var helt röda i ansiktet när jag kom för dom lekte jaga med lekfabrorn Kim. Haha. Inte undra på att dom tycker om han så mkt!



Jag och Xander vandrade hemåt.. kommer till dörren, börjar leta i fickorna, och kommer på att Titan har min hemnyckel. Hon å Kim var redan påväg på julbord, och det är såna här tillfällen det passar sig alldeles UTMÄRKT att ha en extranyckel hos mamms å papps! Jag och pluttas satt på ett trappsteg i trappuppgången och snicksnackade till mamma kom med den. :) Blev en massa fredagsmys med skruvar och ramlösa. Xander ville höra fredagsmys låten! Så vi drog igång den, och då ville han oxå dansa som polisen Göran och Tsatsiki.. vilket betydde att han stod på mina fötter så tog vi en svängom. Underbara älsklingen! :)



Rätt var det va så sa han att han ville sova. Så halv åtta slocknade han. Tog nog 2 min. :) Jag tog en dusch, sen blev det te och Idol. Tända ljus är givet fan varje kväll! Och nu blir det forts. HEJJAAA ERIIIIK! Han är så jävla värd å vinna! Han gav mig rysningar under varje låt han framförde! NU börjar det igen.. så tjing tjing vi höres! :)

Inga kommentarer: