söndag 13 december 2009

Rubrik-löst

Ååååh vad jag vill att helgen bara ska fortsätta!! Har varit så otroligt skönt att få sova ut och bara umgås med min älskade son och ha det bra. Sann lycka, det är du de! Orkar inte skriva nån summering av helgen nu. Ska krascha i sängen istället! Fyfan för att det är måndag imorrn. Brukar inte känna så.. men vafan, vill ha mer ledigt.. mer tid med min lilla älskade älskling..

Min lillasyster och hennes Kim är bland dom underbaraste som finns! Tack så himla mkt för allt. Vi älskar er!
Så fina är ni tillsammans! Dom är lika nykära nu som när dom träffades för 6½ år sen! :)
Här på Titans bal..

Pluttas å lillasyster Titan för lite över 1 år sen..


Titan, Xander, Kim å Mio. De barn som får dessa två till föräldrar kan skatta sig lyckliga! <3


GODNATT!

1 kommentar:

malinO sa...

Tror säkert att nathalie blir en underbar mamma..
Men jag tror även lilla Xander är superduper lycklig över att ha dig som mamma.
Du verkar vara en sån mysig mamma Bella..
God jul på er å hoppas dagen blir fantastisk...
Kraaam