söndag 22 augusti 2010

Fabulous!

Min T! ;)

Xander och Danne! :)

Men den här helgen har väl varit föör bra!
Den började klockrent genom att vi fick sluta 45min tidigare från jobbet i fredags. Fick skjuts av Nathalie hem, och det ska erkännas att jag va nervös inför det, men jag kom fram till Sandviken hel! ;)
Gick på stan en snabbsväng och köpte ett par nya pärlörhängen. Sen raka vägen hem till älsklingen. Vi har bott här sen i torsdag. Som vanligt på fredagar så är jag alltid sjukt trött, det är som om hela veckan kommer tillbaka o slår en i huvudet! Tomas skulle prompt göra mat, så han serverade mig kyckling, sås o pasta. Så jävla gott! Kl 21 åkte T för att jobba natt. Så var mys fram tills dess. Jag kollade film, Den sista dansen. Fick njuta av lite egentid.. fast jag saknade både X och T nå kopiöst!

Sov till strax före 11 igår. HALLELULJAH MOMENT! Med tanke på att jag alltid vaknar mellan 8-9 på helgerna, även när inte X är hos mig. Drack en kopp kaffe, och sen traskade jag ner på stan och mötte Angelica och lilla Tilda! Vi lunchade på American Take Away. Mmmm El Taco pizzan är ju så sjukligt god!! Tilda är ju så otroligt go så det är inte sant! Skrattfia! :)
Xander och Danne kom och hälsade på en sväng. Blev så himla glad!
Sen gick jag och Angelica omkring i affärer, Tilda somnade så duktigt i vagnen på en gång efter lunch. Jag hittade en klänning på Lindex! Tackar!!

Vid 14.30 åkte dom hem, jag gick hem till T igen som hade klivit upp. Och sen blev det INTE många knop! Vi bryggde kaffe, satt i soffan o pratade. Sen upptäckte jag The City maraton på MTV. Snäll som T är så fick jag titta. Han tog för sig lite annat som att duscha osv. Jag tog tag i disken. Och sen då, älsklingen gjorde kycklingpaj åt oss! Jag blir så bortskämd!! :) Han hade aldrig gjort den förut, men guuud va gott! Vi ska äta det som är kvar till lunch idag. ;)
Nattjobb för älsklingen. Själv hade jag fikahäng med Simpan. Var så längesen vi träffades, men igår kväll blev det massa prat i över 2 tim. Kram på dig vännen!
Ja, jag var hemskt trött när jag gick till T.. men så när jag hade tvättat ansiktet så blev jag som en ny människa. T hade fixat Sex and the City 2 filmen åt mig, så hell yeah! Drog igång den, drack Loka och åt stjärnor! FYFAN va bra filmen var!!

Nuså.. vaknade strax före 11 idag igen. Nu ska jag äta äggmacka och dricka kaffe, samt kolla The Hills maraton! Vänta på att älsklingen ska vakna. Och på eftermiddan är det dags att hämta mitt underbara lilla troll!! :)

Inga kommentarer: