söndag 22 augusti 2010

The Jane Austen Book Club

Det var dessa två solstrålar jag lunchdejtade med igår! :)
JAG ÄLSKAR ER!
Åh det går inte o beskriva hur otroligt underbart det är när lillhjärtat är hemma igen! Samtidigt ledsamt eftersom jag vet hur mkt hans pappa saknar honom när han åker tillbaka till Sthlm. Men nästa helg får dom busa igen! :)
Och Xander då, han bestämde sig för att slockna strax före 18 idag. Tråkigt eftersom jag hade velat ha lite mer tid med han. Men är han trött så är han. Idag ville han läsa Knattarnas Drömjul som natt-saga. Haha, kan säga att det också annars är mkt snack om tomten nu! Mammas lilla gotroll!
Sen suger det ju stor-jävla-pung när T jobbar natt. Men inatt är sista skiftet, sen får vi sova ihop resten av veckan! :) Man ska ju sakna lite också.. sägs det.

Förutom att förbereda allt inför jobb och dagis till imorgon samt duschat, så har jag endast legat på divanen och plöjt igenom lite program från tv-tablån.
- Kl 18.oo The Hills (nya säsongen)
- Kl 18.3o The City (nya säsongen)
- Kl 19.oo The Real Houswives of New York
- Kl 20.oo Film; The Jane Austen Book Club
..vilket fortf. håller på men jag sörfar lite samtidigt, har sett den förut också.
Strax dags för sängen. Är inte ett dugg trött så vet inte hur detta ska gå. Vilket är bäst?? Lägga sig otrött och försöka tvinga sig att sova? Eller vara vaken och invänta tröttheten med uppenbart färre timmars sömn? Det kan man ju klura på.
Bye! :)

Kvällens film:

Inga kommentarer: