måndag 23 augusti 2010

Måndag = Min Dag!

När jag vaknade imorse så visste jag inte HUR BRA den här dagen skulle bli! La mig runt 23 igår kväll, somnade faktiskt relativt snabbt. Kändes även som jag var helt utvilad när kl ringde 05.15 imorse! Bra start..


Kom till jobbet, kände att detta är en riktigt bra dag för försäljning! Nog för att jag brukar känna det mestadels, men denna dagen var det lite extra. Och gud så rätt! Jag sålde 6 annonser fram till lunch, dagsmålet är 4st. Kändes så sjukt bra! Sen efter lunch fick jag reda på av min säljledare att pga mina försäljningar så skulle jag få sluta 1tim tidigare! AWESOME!! Kan låta lite, men det är otroligt vad det gör om man tänker tid med Xander! Hämtade en superglad unge på dagis kvart över tre. :)
"Komme du nu??" frågade han. Jag frågade han om vi skulle hem o byta om och gå ut o sparka boll. Han hoppade jämfota! :) Promenerade hem, han ville byta om till sitt matchställ. Gobit! Sen var vi ute med bollen och sparkcykeln i 1tim. Sen åt vi, lekte, och efter dusch och de vanliga kvälls-bestyren så somnade han 18.30 helt slut! :)

SJUKT JÄVLA BRA DAG! <3

Älsklingen har match ikväll. Så vi blir att sova ifrån varandra inatt iaf. Men det gör inget. Kommer bli så underbart att få träffas imorgon!

Och appropå imorgon, då är det dags! Imorgon 15.45 har jag tid för hårklippning hos Linda Johansson i Sandviken. Och nu banne mig ska detta skat-bo av! Har grubblat över mitt hår i flera veckor nu..egentligen hela sommaren känns det som. Har kollat olika frisyrer och bollat idéer med Tomas. För det första, så är mitt hår så torrt nu.. trots att jag klippte mig i juni. OKEJ, jag har slarvat med hårinpackningen som jag köpte hos Linda då. :S För det andra, så är jag så otrooligt trött på allt vad det innebär med långt hår! Det är inte helt ok när man får ha handduken på huvudet i 1-1½tim efter duschandet, för att det baara ska ta 10min att föna håret torrt! Hua! Så imorgon, snap snap, klipper jag en längre page! Det kommer bli en bit nedanför axlarna. Känns så rätt och bra! En längd som gör att om jag inte orkar fixa det, så har jag ändå en hästsvans att kunna få upp, och desto roligare ska det bli att göra ordning! Mitt hår nu, är fan omöjligt. Stört omöjligt. Blir liksom aldrig bra hur jag än gör. MEN IMORGON SLIPPER JAG SKITEN!! Och alla jag pratat med om klippningen låter riktigt positiva till det. Förutom dom som önskade att dom hade långt hår som mig. Haha.

Allt är klart för imorgon, jag har duschat, har druckit en kopp kaffe samt har tända ljus! Upptäckte 19.58 att det var Rena Rama Rolf på 4an! Ska det börja sändas hela veckan eller? Måste kollas upp! Nisse-Pisse-Päronpung är ju för klockren! :)

Det här är det närmaste man kan komma frisyren jag tänkt mig.
Med några småjusteringar.
(OBS! INTE Will Smiths frisyr jag menar! Så trött är jag inte :P)

Inga kommentarer: