torsdag 26 augusti 2010

Jaaa forhelvede!

Kan ju inget annat än vara SUPERNÖJD med klippningen som Linda gjorde på mig! :) Och för att inte tala om hur skönt det känns! Sa direkt till Linda -Guud det känns som om huvudet är 10kg lättare! :) Tack Linda!
(Linda Johansson, Salong Storgatan 25, Sandviken)

Annars då.. jobbat på som vanligt.
Fast denna dag har varit snäppet vassare! Idag hade vårat projekt utbildning av Ashkan S. från Sales Academy, Stockholm. ALLA borde verkligen få en sån här utbildning! Trots att det gäller försäljning och yrkeslivet, så träffar det en lika mkt på det privata planet. Man blev så otroligt pepp och insåg många grejer som man gör, som man kan påverka, men som man helt enkelt inte tänker på! En riktigt tankeställare fick man..över som sagt, både sitt arbete, och det personliga.

Skruttfisen och jag hann med massa bus o mys idag efter jag hämtat han på dagis. Han fick en stor kexchoklad av mig idag! Åh va glad han blev, han satt och pussa på den säkert 5ggr innan jag fick öppna den. Haha. Så blev lite "fredagsmys" för oss idag, iom att han åker till sin pappa imorgon igen. Men han fick den oxå som en liten grej för att han varit så duktig hela veckan. Min goskrutt! :)
Vi åt, och efter dusch och tandborstning så lekte vi lite till.. han var "crosskille", fast han åkte på sin sparkcykel runt runt i lägenheten. Sen så skulle han krascha o grejer så jag fick leka doktor och bära han till soffan för att få han frisk. Haha. Han har såna idéer denna lilla man! :)
Sen så var det dags för natt-saga och natt-samtal till Danne. Så somnade han strax efter 19.

Ikväll är man solokvist också. Älsklingen har innebandyträning och den slutar sent. Och med tanke på hur trött i kolan jag är efter en heldags utbildning så kommer jag snart somna gött! ATTITYD OCH INSTÄLLNING är det som gäller fr.o.m att klockan ringer imorgonbitti! :)

Camilla, Jenny, Karina och jag har bestämt att vi ska luncha ute på jobbet imorrn. Blir kinamat. Alldeles förträffligt!
Snart är det helg! När jag hämtat X på dagis imorrn så kommer Tomas och hämtar oss, så ska vi skjutsa in plutten till sin pappa. Efter det sticker jag och T in till Valbo. Ska köpa nya regnkläder åt X, och så blir det IKEA. Kaan tänkas att det slinker ner en kotlettrad! ;) Pepp! Blir därefter mys helaste fredagskvällen för oss!

Nä, nu ska jag föna håret.. sen blire banne mig sängen.
Imorgon ska jag endast FOKUSERA på det POSITIVA! Deal!!
Natti!

Inga kommentarer: