fredag 27 augusti 2010

Remember!

CHOOSE TO LOVE- rather than hate
CHOOSE TO SMILE - rather than frown
CHOOSE TO BUILD- rather than to tear down
CHOOSE TO PERSEVERE -rather than give up
CHOOSE TO PRAISE - rather than gossip
CHOOSE TO HEAL - rather than wound
CHOOSE TO GIVE - rather than get
CHOOSE TO ACT - rather than delay
CHOOSE TO FORGIVE - rather than judge
CHOOSE TO PRAY - rather than despair

Nu går hjärnan snart ner i sparläge..
Intensiv dag på jobbet! Men skitkul! Vi slog slog veckorekord i annonsförsäljning! Dä' ä' pepp dä'!
Brudarna lunchade ihop. Jag åt friterad kycklingfilé med sötsursås. Mummalicious!

Slutade kl 15 på jobbet, pga rekordet. Drog iväg ett sms till Tomas och informerade den goda nyheten. Kollade var han var nånstans (kl 14.30) då han slutade sitt jobb kl 14 i Långshyttan o ville kolla om jag kunda lifta. Han passerade Hofors då när jag fick svar, sen så får jag ett mess "Vänder nu..väntar på dig!" SÅ snäll är han! :) Vi hämtade Xander på dagis. Åkte hem hit en sväng. Sen till Sandviken. Tomas åkte och hämtade sin nya bil, medans jag och pluttas var hos hans farmor och väntade på Danne. Pussade o kramade X hejdå. Lika jobbigt varje gång. :(

Jag och T drog hem till han..han duschade, sen vidare in till Valbo. Så nu är nytt regnställ inhandlat till X. Plus att jag hittade en skinnjacka o nya leggings åt mig själv! Prima! Tanken var efter det att vi skulle på IKEA. Men vi sket i det, åkte till Verona i Sandviken o hämtade upp pizza, sen stack vi hem till mig o satte oss framför tvn och svullade. Mys kväll! Fick godnatt samtal från lillhjärtat tidigare. :) Nu sover älsklingen.. tråkigt nog har han förmiddagshelg. Får se om han är pigg nog imorgon kväll för att göra ett gästspel hos Sofia o Chrisse. Annars blir det en lugn kväll för oss med tacos. Inte fel det heller!

Inga kommentarer: