lördag 28 augusti 2010

Fantastiskt, underbara lördag!

Känner mig så otroligt nöjd med denna dag!
Vaknade tjugo i 8, helt utvilad. Stack direkt med tvätten till tvättstugan. Hade ju glömt bort att skriva upp tvättid tidigare, men tackar så mkt att vi endast är 3st som delar på dom, för den var ledig! Satte mig i soffan och drack kaffe och åt skinksmörgås. Solen sken för fullt! Men ändå var det riktigt höstigt i luften. Precis så som jag vill ha det!

Hade en lugn o skön förmiddag.. duschade, tittade på The Hills och The City. Sen gjorde jag mig iordning och strax efter 12 åkte jag till Sandviken en sväng. Ensam. Kändes riktigt skönt! Lite egentid kan man säga. :) Strosade omkring i butiker. Köpte ett par nya byxor, en huvtröja, 3par kalsonger o 5par strumpor åt Xander.. de två sistnämna är riktiga förbrukningsgrejer iom ombyten till dagis.
Så hittade jag även nya blockljus, och en vas med tillhörande kvistar till v-rummet. Så mysigt blev det! Toppen! :)

Vid 14 åkte jag till Ellis och Abbe. Gosade med honom och snicksnackade med Ellis över en kopp kaffe. Tog min cykel hem som stått i förrådet i Hillsta. Sen så blev det disk o plock när jag kom hem. Meningen var att jag oxå skulle färga håret idag, men jag spar det till imorgon och gör det i samband med dammsugning och golvmoppning. :)

Framåt 19 kom äntligen min älskling!
Först jobbade han förmiddag, och efter det lära han ställa upp och vara med på bilbingo för klubben.
Vi lyssnade på musik, lagade tacos, och sen slog vi oss ner i v-rummet med tända ljus och åt o drack folkbärs! Underbart! Tacos är ju alltid så jävla gott! Tröttnar aldrig på det! Blev kvar så jag kan äta det till lunch imorgon även. ;)
Vi kollade på Dansfeber. Och guud vad vi skrattade! Sjukt kul. Blev lite film-tittning och mys i soffan, och vid 22 så blev man tvungen o natta Pettersson igen. Snart min tur.

Det var min dag..
Fantastiskt, underbara lördag!
Natti.

Inga kommentarer: