måndag 30 augusti 2010

Underbara, lediga måndag!

Xander o Mio i fjällen i våras.
Busungar! :)

Inte varje måndag man är ledig inte!
Händer typ aldrig..
Anledningen är planeringsdag på dagis, så det är stängt pga det.

Igår var en riktigt lugn o skön dag för mig!
Vaknade kl 8, åt frukost o drack kaffe. Sen färgade jag håret, dammsög och moppade golven. Klar med allt på förmiddan. Så jag slappade i soffan framför tvn nästan hela tiden. Riktigt skönt!
På eftermiddan hämtade jag hem mitt älskade lilla hjärta!
Blev massa mys o lek, kvällsmat o dusch osv.

Idag klev jag o Xander upp kl 7, T sov vidare.
Personligen hade jag väl önskat att vi sovit 1tim till iaf, men skrutten va så glad o pigg så det var härligt att vakna upp till hans "Godmorgon mamma!" :)
Åt frukost. T kom upp till slut även han. Fast 2tim senare. Haha.
Älsklingen har åkt hem en sväng för att städa sitt förråd, sen jobbar han eftermiddag.
Jag har lovat X att vi ska gå och äta på Kungspizzerian till lunch idag, bara han o jag. :) Sen traskar vi upp till Hillsta och hälsar på Ellis, Mio o Abbe. Förhoppningsvis hinner vi träffa Titan oxå! :)

Nu ska jag göra pluttas sällskap på golvet o köra med bilar.
En av hans starkaste passioner! :)

HA EN UNDERBAR DAG! Det ska vi ha!

Inga kommentarer: