tisdag 17 augusti 2010

Outside, the rain is tapping on the leaves!

Jag älskar regn!
Nåja, så länge det håller sig till kvällstid..så man, precis som jag gör nu, kan sitta inne, dricka en kopp kaffe, tända ljus och bara njuta av smattrandet!
För nog ber jag att det är över till våran morgonpromenad till dagis imorgon!

Idag var jag och Xander till dagis en sväng. För att prata om det som hände i fredags. Fick reda på att igår på ett möte så hade dom pratat om Xanders feberkramp, och dom kommer även ha en kurs i just detta för att få veta o lära sig allt om det. TOPPEN! En av fröknarna kom fram o kramade om mig och sa
- Gud, jag blir alldeles rörd när jag ser dig!
Såg att hon hade nära till gråt. :( Men vilken känsla det är att få känna att dom bryr sig så mkt. Världens bästa dagispersonal måste finnas på Kungsgårdens förskola!<3

Igår efter lunch så fick jag ju för mig att stryka och hänga upp andra gardiner. Xander var helt lyrisk o tyckte det blev såå fint! Älsklings trollet! :) Så, nu välkomnar jag hösten! Dags för nya blockljus för att höja höst-känslan i vanlig ordning!

DU...
The way you move me, it's crazy
It's like you see right through me,
And make it easier
Believe me, you don't even have to try
We've come a long way
And baby
You know I hope and I pray
That you believe me
When I say this love will never fade away
To come on promising like spring, to walk on out the door
Our words are strong and our hearts are kind
Let me tell you just exactly what's on my mind
You are the best thing!


Inga kommentarer: