tisdag 10 augusti 2010

Neutron star collision!

Yaaay slutade lite tidigare från jobbet idag! Innebär tidigare hämtning av X på dagis vilket alltid är lika underbart när jag har möjlighet till det! Hjärtefjunet blev så otroligt glad när jag kom! Han hoppade upp i min famn o sa -Mammaa mammaa min mammaa! Så flinade han enda upp till öronen! :) Så när vi höll varann i hand påväg för att hämta hans grejer, så pussa han mig säkert 10ggr på handen. Älskade lilltroll!

Hem, åt kvällsmat, X fick duscha (nödvändigt varje dag med tanke på grustaget han tar med sig hem) och strax efter han var klar så plingade det på dörren, Tomas hade lovat att komma förbi och gästspela innan han skulle bege sig till nattjobb. Plutten stod och studsade i sin badrock och blev helt prillig, han sprang till dörren, låste upp och öppnade.. -Toomaas!! ropa han. Så sa han åt T att lukta på han eftersom han var nyduschad. Haha. Goa unge!

Efter kvällsmys så somnade X på 1min tror jag efter nattsagan och godnatt-samtal till sin pappa. T passade på att sussa i min säng. Även vi fick tid till kvällsmys innan han åkte till jobbet för 1tim sen. Lovley!

Och.. 07.16 imorse fick jag detta sms:
"JAG ÄLSKAR DIG MIN LIVSKAMRAT! <3"
Underbara människa! Jag är så sjukt jävla kär så det är äckligt åt det! Jag är sådär riktigt överdrivet överkär som man (som singel?) kan störa sig på. Jag hoppas glädja sig åt. Det är såhär det känns när allt känns RÄTT! Det känns in i benmärgen. I hela själen! Och det mest underbara är att våra känslor för varandra bara växer. Vi är mer kära nu än vad vi var för 3, 5, 6 månader sen. Jag beundrar honom så mycket för att han vågade gå in i ett förhållande med mig med tanke på att jag har X. Sätter man sig in i situationen själv så är det otroligt stort! Du är så vacker.. både på ut- och insidan!
JAG ÄLSKAR DIG!

Nu är det dags att dra arslet till sängen.
Ny jobbdag imorgon med allt vad det innebär.
Men snart helg! :)

Muse Muse Muse! Som jag älskar MUSE!

I was searching you were on a mission
Then our hearts combined like a neutron star collision
I have nothing left to lose
You took your time to choose
Then we told each other with no trace of fear
That our love would be forever..

1 kommentar:

Emelie Nordstrand Lindgren sa...

Åh, jag älskar också Muse. Blev SÅ besviken när dom ställde in sin konsert här i Stockholm :/ Har aldrig sett dom live men dom ska tydligen vara helt outstanding :D