torsdag 12 augusti 2010

Våår busschaufför, våår busschaufför..

..det är en man...som biter på naglarna och suger på tummen!?
Jisses, på bussen hem från jobbet idag så satt det en så lagom munter busschaufför bakom ratten. Jag kom med mitt glada -HEJ! varav han svarar -Mmm.. Haha. Hur som haver, satte mig två rader bakom. Och vad får jag bevittna hela bussfärden? Busschauffören som biter på naglarna som om han vore på vippen till ett nervöst sammanbrott! Karln kan ju knappt ha nagelband ens en gång. Och vid ett tillfälle sög han på tummen, även! Och jag snackar HELA tummen i hans käft! Shiit. Det var en upplevelse jag INTE vill vara med om igen. Hujeda!

Veckan har gått såå fort! Otroligt skönt att jobba dagtid igen, fast imorse var det inte direkt pepp att kliva upp. Men imorgon är det fredag!!

Skruttas sover.. NU kommer älsklingen! :)

1 kommentar:

Emelie Nordstrand Lindgren sa...

Ja den där ridhjälmen, hmmrr - BILHJÄLMEN var helt STÖRT jävla ful. Kan inte sluta tänka på den, hahahaha...

Har vi tur kanske Muse lägger in någon extraspelning i Sverige.. Hoppas!