fredag 3 september 2010

Eftersom jag inte tror på gud, så ber jag till Universum, SNÄLLA GÖR MIG FRISK! ÖGONA' BUMS!! Pretty please!
Skojar inte när jag skriver att jag känner mig som 60år i kroppen just nu. En ganska trött 60åring. För det finns ju undantag.

Den här kvällen har varit så mysig och härlig!
T kom hit och hade handlat med sig till maten. Han hade även med sig sin Sverige tröja. X blev ju lagomt taggad, så var bara att plocka fram hans! :) Dom satt t.o.m och åt i tröjorna. Själv ser man ut som en jävla slashas med för stora mjukisbyxor, tshirt och huvtröja. Å andra sidan så brukar jag se ut så på kvällarna, så kan ju inte skylla det på att jag är sjukling heller!

Det var toppen med tacos! Kände att jag behövde lite riv i kroppen. X och T spelade fotboll (inomhus) och busade medans jag diskade. Sen landade vi i soffan alla tre. Jag drack vatten o knaprade halstabletter, plutten åt popcorn och drack ramlösa och T drack en öl. När matchen började var X supertaggad och satt och klappade händerna o hejade på Zlatan! Som han förövrigt undrar om bor i Sverige, för han vill träffa han! Guldklimpen! :) Efter en halvtimme så ville lilltrollet sova sa han. Och så blev det.
Jag fick då även en ursäkt till att landa framför datorn en sväng. Som jag sagt så många ggr förr, jag måste vara den mest sport-ointresserade som finns!
Nu är machen slut så nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med min älskling. Men blir nog snart till att sova för oss. Trött, tröttare, Bella o Tomas!

Hejs!

Inga kommentarer: