fredag 3 september 2010

Friday, I'm in love!

Men idag är det väl ändå roadkill - del 2!
Kände mig helt överkörd när vi vaknade strax efter 7 imorse. Men jag tog alvedon direkt, så nu känns det någorlunda. Det är mer så att hela knopp-systemet är ur funktion. Halsen ömmar, och näsan ska vi inte tala om!

Vi åt frukost vid 7.30 ca.
Xander ringde o sa god morgon till sin pappa i vanlig ordning. :) Både Danne och jag kom överens om igår att NU får tiden ta o lugna ner sig lite. Xander blir så stor. Man vill bara bromsa lite. Han kan så mkt saker själv nu, vi berömmer han och han tar egna initiativ till att försöka med det mesta på egen hand. Så duktig!
Men som sagt, tiden får lugna ner sig!
Xander sitter o tittar på Brandman Sam nu i soffan. Jag ska snart göra honom sällskap. Han vill ju gå ut också lillhjärtat, får bli lite senare. Och då blir det halsduk på för min del! Men gud vilken underbart fin höst-dag! Har jag sagt att jag ÄLSKAR hösten? :P

Vi kör fredagsmys hela dan!
Får se vad Xander vill ha för gotta till kvällen. Tomas kommer hit, och vi tre ska äta tacos och ha det bra! T vill ju kolla fotboll ikväll kl 20. Själv känner väl jag att det inte är precis vad jag vill se en fredagkväll liksom. Men vi ställer upp för varann sådär, han får väl genomlida ett avsnitt av Desperate Housewives eller Greys Anatomy när det kör igång sen. ;)
HA EN UNDERBAR FREDAG O VAR RÄDD OM VARANDRA!


Här texten från en låt jag fått av min älskade hjärtevän T..

I swear to you - I will always be there for you - there's nothin' I won't do
I promise you - all my life I will live for you - we will make it through
Forever - we will be
Together - you and me
Oh and when I hold you - nothin' can compare
With all of my heart - you know I'll always be right there

I believe in us - nothin' else could ever mean so much
You're the one I trust, our time has come - we're not two people
Now we are one
Forever - we will be
Together - a family
The more I get to know you - nothin' can compare
With all of my heart - you know I'll always be right there

Forever - we will be
Together - just you and me
The more I get to know you - the more I really care
With all of my heart - you know I'll always be...
You know I really love you - ya nothin' can compare
For all of my life - you know I'll always be...right there!

Inga kommentarer: