torsdag 2 september 2010

Roadkill

Dessa dagar har då bara flygit förbi..
Igår bestämde jag mig för att det var dags för jobb idag. Har gått på värktabletter konstant sen igår kväll.

Förmiddagen gick oväntat bra idag. Kände av halsen lite, men den domnade jag bort med hjälp av Läkerol Xtreme Peppermint. Och jisses, dom är verkligen EXTREMA! Tog även hjälp av nässpray. Efter lunch så var det som om nån skulle ha slagit ett basebollträ i huvudet på mig! Tog nya värktabletter men det hjälpte inte. Kändes som om HELA kroppen dunkade. Halsen blev värre (har ju inte precis ett jobb där man får vila den heller), plus att jag blev yrslig emellanåt. Så lägger man mensvärk på det! Kl 14 kastade jag in handduken. Skulle ha jobbat till 16 som vanligt, och i vanliga fall sitter man som i en egen liten bubbla o stänger ut allt som låter o surrar. Men det blev stört omöjligt!

Hämtade trollet från dagis. Väl hemma så myste vi. Sen blev det lax o kokt potatis till kvällsmat. Xander åt en hel lax bit o 2½ potatis! Men så berömmer dom han för att han är så duktigt på att äta på dagis oxå! :)
Mamma kom förbi en sväng.. Xander blev så himla glad! Han pratar om henne jättemkt nuförtiden. Dom lekte en massa, sen satt vi alla tre o myste i soffan. Sen kom även pappsen förbi en sväng. :)
Pluttas somnade strax före 20. Tänk så mkt saker han har att säga! <3
Min fina Tomas kom hit o myste en stund innan han åkte iväg för att jobba natt.
Åh jag är så kär!! Fina, underbara, otroliga människa!

Jag är såå himla trött.
Ändå känns det som att jag fastnat i datastolen.
TVn kunde man ju inte räkna med denna kväll. Förutom ett nytt program som började på 5an ikväll kl 20, Losingt It. Väldigt bra!
Imorgon blir vi hemma. Känner att det är lika bra att ta en lång helg o vila upp sig. Har gjort misstaget o kört fullt på jobbet när jag varit såhär tidigare, 2 ggr har det resulterat i att jag tappat rösten i 2 dagar. Inte heller helt optimalt i mitt yrke! :P

VA - GÖRA - HA!
Mkt tänkvärt...

"I love you not only for what you are, but for what I am when I am with you. I love you not only for what you have made of yourself, but for what you are making of me. I love you for the part of me that you bring out!"

Inga kommentarer: