måndag 20 september 2010

Sitter med en kopp kaffe..
Fan va jag älskar mjukisbyxor o huvtröja!!
Har förberett allt för dagis o jobb till imorgon.
Skönt!

I övrigt kan jag bara säga att det här har
varit en trött-jävla-dag! Har knappt sovit
en blund inatt. Trodde INTE att det var sant
när klockan ringde imorse. Hua!

Dagen har som tur var gått rätt så snabbt.
Behövdes verkligen! Har längtat hem till X
så mycket. Han blev så glad när jag hämtade
honom från dagis! :) Men såg att även han var
trött. Som han brukar vara på måndagar efter
att ha fått sovit ut under helgen.
Idag hade han sin bestämma-vad-vi-ska-äta-dag.
Och helt otippat blev det korv m. bröd och bostongurka!
Haha. Av allt han får välja liksom. Men, är det hans tur
att bestämma så är det. :)
Efter maten lekte vi inte ens idag. Vi satte oss i soffan
och kollade på barntv och bara kramades. Underbart!!
Så sa han lite då och då -Jag älskar dig ja mamma!
Goa unge!

Strax före 19 slumrade han in.
Och jag har som sagt fixat allt som behövs inför imorgon.
Kommer bli en tidig kväll känner jag. Saknar min älskling!
Han är och spelar match. Och med tanke på min tötthet så
är jag inte så roligt sällskap, så ikväll är vi ifrån varandra..
Behövs ibland det med. Hur nykära man än är. Viktigt med
tid på eget håll.
Längtar ändå nå grymt till i helgen! T jobbar natt, men vi
hinner umgås däremellan. Massa mys ska det bli. :)

Nu ska jag pula med lite låtar.. lägga in lite nytt så jag har
till mina bussturer till och från jobbet. :)

REMEMBER ME - som vi såg i lördags.
Så himla bra film! Bästa dramat jag sett
sen jag vet inte när. Även T tyckte den
var bra. Trots att det inte är hans vanliga
filmval! :)



Inga kommentarer: