fredag 1 oktober 2010

Ja, men det var väl inte igår!
Sjukt vad denna vecka gått snabbt.
Som jag kan sammanfatta som mycket bra! :)

Förra helgen var X hos sin pappa.
Hade myshelg med min älskade. Dock jobbade
han natt och det ogillar både han o jag lika mkt!
Men god mat o som sagt mys blev det. På lördagen
lunchade jag med Linda o fick känna på bebismage!
T och jag var även in till Valbo en sväng där jag fyndade
åt både mig o X.

Igår var jag och X hemma från jobb och dagis.
Blev en vilo/mysdag.
När jag hämtade honom från dagis på onsdagen
så var han såå himla trött, och blank på ögonen.
Trodde först att han åkt på feber, men icke. Men
jag beslutade ändå att vi skulle va hemma. Och
det gick ju alldeles utmärkt för nu är han så pigg
så. :) Man ska alltid gå på sina intuitioner!

ÄNTLIGEN FREDAG!!
Hade skoj på jobbet, sen hämtade T och jag pluttas
från dagis. Min älskade syster Ellis fyller år idag, så vi
åkte direkt på kalas hos henne. :)
Pga kakor, bullar och tårta så kvällsfikade vi bara lite
när vi kom hem. X somnade helt slut vid 19.30.
Då blev det självklart Idol-tittande för mig och älskling.
Och så jävla awesome att OLLE är med!! Dock fortfarande
frustrerad över att den där jävla finskan + Sassa kom med
och INTE Freja! Hua!
När han sjöng The Scientist
av Coldplay så fullkomligt smälte
jag!! :)
T kastade in handduken för ca 30min sen.
Han jobbar ju förmiddag i helgen. Stackarn ska kliva upp
vid 5 imorrnbitti. Önskar han fick sova ut med oss!
Snart dags för mig att sova också.. om en stund. Vill ju
känna av det sista av fredagen! :)

Och om det fanns ord att beskriva hur mycket jag älskar
mina två killar! Underbara, bästiga människor!<3

Inga kommentarer: