lördag 2 oktober 2010

Vilken underbar lördag såhär långt!
Den går sådär riktigt sakta som jag vill att den ska göra. Så den känns lång! :) Mitt lilla gos-hjärta väckte mig kl 7. -Min fina bästa mamma! sa han. Dagen kan ju inte börja så mycket bättre!
Vi klev upp.. drog igång kaffe, åt frukost framför barntv och myste. Duschade osv. Strax efter 9 kom hans pappa hit och hälsade på en sväng. Vi tog en förmiddagsfika på Berglunds. Men jag var duktig och höll mig endast till kaffe! :P

Efter lek och bus så åkte Danne vid 12. Jag och X åt pasta och köttfärssås till lunch och sen landade vi i soffan och tog en liten stödvila. Mycket skönt!
Nu kommer snart äntligen T hit! Längtar såå mycket efter honom! Hörde bestämt porten slås igen nu. :)
Vi ska vidare till Tomas moster och hennes Tobbe. Resten av T's familj blir väl där också skulle jag tro. Sen hem och lördagsmysa!

HÄRLIGA-HÖST-LÖRDAG!!

Danne tog denna bild på X och hans brandbil. :)

Inga kommentarer: