fredag 15 oktober 2010

Åh, igår kväll hade jag och älsklingen myskväll!
Före det åt jag och mina killar tacos till kvällsmat. Min mamma kom och hälsade på vid 17, hon tänkte stanna typ en halvtimme bara.. men det slutade med att hon var här till kl 20. :) Hon hade så svårt att slita sig för X var så glad över att hon var här. Dom satt och kramades i soffan. Och lillplutten sa till T att han måste minsann trycka på skoterfilm så hans mormor fick se! :)

X somnade strax efter 20..
Jag och T kollade på The Notebook. Trodde väl inte att jag skulle gråta andra gången men jooodå! Haha. Älskar den där jävla filmen!!

Äntligen fredag! Känns som att det var igår jag skrev det.
Lillhjärtat och jag klev upp kl 8 så vi har ätit frukost och så. Älsklingen sover ut lite idag.
Han åker iväg och ska jobba eftermiddag vid 13, och min lillasyster kommer hit då och är barnvakt för jag har tid på Synsam för undersökning av mina ögon. Får se vad resultatet blir! Tur att det löste sig med barnvakt då min mamma inte kunde för hon skulle iväg och klippa sig och sen iväg på personalfest.

Blir fredagsmys för mig och X ikväll.
Ska fråga vad han vill ha för gotta till kvällen.
Sen ska jag kolla på Idol och ha lite egentid. Och vid 23 kommer älsklingen hem från jobbet så vi hinns mysas lite vi också! :)
HAVE A LOVLEY FRIIIDAAY!

Inga kommentarer: