torsdag 7 oktober 2010

Men god kväll i stugan! :)
Även fast jag varit hemma med sjuk Xander 3 dagar av den här veckan, så säger jag ändå att imorgon är det äntligen fredag! Fan va nice! Jag fullkomligt älskar fredagar!

Idag har jag varit trött som få.
Har ju blivit en liten omställning när man fått sova ut på morgonen mån-ons. Och helgen före det såklart. Det var inte alls trögt att ta sig upp när larmet ringde 05.15, det kom senare. Typ vid 10! Haha. Sen så vet jag inte VAD det var med mig imorse, extra yr eller nå.. ingen aning. Hur som helst, tryckte igång kaffebryggaren alldeles innan jag skulle väcka X. Den började låta sen var det helt tyst. Tänkte vafan, kollade och då hade den bryggt kanske 2 munnar kaffe, medans jag alltid brygger 2 KOPPAR på morgonkvisten. Inte bra start. Drog ur sladden och sket i skiten. Myste med X i soffan och funderade mest över om årets jävla regnskur skulle avta tills vi skulle promenera till dagis. Det gjorde det, tack och lov! :)
Sen när jag och pruppas satt oss för att äta kvällsmat, så skulle Tomas ta en titt på kaffebryggaren, han ville ju ha en kopp i.o.m att han ska jobba nu inatt. Och vad hade jag (läs klantarslet) lyckats med?! Joo men jag hade förifan börjat brygga kaffe som var sen dagen före!! Till saken hör att jag alltid laddar kaffebryggaren kvällen innan, för att jag bara ska kunna slå igång den på morgonen. Men nähää jag hade inte gjort nån ny laddning. Utan den hade såklart bara bryggt de lilla som var kvar. Hahaha. Vet inte vad jag ska skylla på..får bara acceptera att det inte blir helt rätt alla ggr! :P

Både T och jag hämtade lillhjärtat från dagis idag. X hade ritat en teckning åt T! :) Medans jag lagade mat så rev dom loss en innebandymatch i v-rummet. Dom är då för goa tillsammans! Mina killar!
Sen så fraktade T hem en kista som jag fått av hans mamma idag. :) Åh den är så fin, går långt bak i hennes släkt. Så jag kan inte ens förstå att jag FICK den, hon skulle inte ha nånting för den. Goa svärmor!

X somnade strax före 19.. lite mer i extas än vanligt då hans pappa ska hämta han från dagis imorgon strax efter lunch. :)
Själv så blir det först jobb till 15.45, sen ska jag raka vägen hem till min älskling. Gud va vi ska mysa! Eftersom han jobbar 5skift så är det inte ofta hans lediga helger faller in när vi har möjlighet att vara helt ensamma. Men nu så! :) Blir god mat, Idol och lösgodis! Gud va jag längtar!

Nej, nu ska jag gå och föna håret. Sen bums i säng!

Inga kommentarer: