lördag 9 oktober 2010

Så himla underbart med lördag!

Igår var det jobb till 15.45. Dagen gick trögt tycker jag. Men ack så härligt med fredag! Åkte direkt hem till Tomas efter jag slutat. Otroligt underbart med han-&-jag-tid! Vi åt kycklingfilé, ris och sweetchilisås till kvällsmat som älsklingen lagade åt oss. Pratade & myste en massa i soffan. Och gud va kul vi har ihop! Vi skrattar åt varann och med varann hur mkt som helst! Precis som det ska vara. Han gör mig så sjuukt lycklig så det går inte att beskriva!! Min fina älskling!
Blev chips & dip till Idol. Och Olle, Olle, Olle.. vad ska man säga!? Så jävla grym! :)

Imorse klev gubben upp 7.30. Pussades & kramades sen vid 8 begav han sig iväg med grabbarna för att spela innebandy match i Hudik. Som jag fick mess om för en stund sen att dom vann!
Själv så har jag inte gjort många knop idag.. klev upp när älsklinge åkte. Drack kaffe, satt vid datorn och kollade tv. Så skönt med lördagsmorgon! Var iväg till Marangoni en sväng och träffade Xander och hans pappa. Blev en tidig lunch kan man säga.
Har diskat och plockat lite här. Annars har jag BARA legat i soffan! Känner verkligen att det är skönt med lite egentid. Men jag saknar T. Och jag saknar X. Men, egentid är välbehövligt. Och det är nånting som jag börjar uppskatta mer och mer. Har alltid haft så dåligt samvete när jag haft det. Men nu känner jag verkligen att jag behöver det för att ladda mitt batteri! :)

T kommer väl hem vid 16. Passa på att mysa lite då, för sen ska han på avslutning med fotbollslaget. :) Han har laddat ner The Notebook åt mig som jag ska titta på till kvällen. Ska ta mig iväg och köpa nå götta. Får se vad det blir. Sen ska jag pysa ner mig i soffan och kolla film hela kvällen lång. Blir ju även P.S I Love You på 4an kl21. Så blir egentid med bölfilmer! :)

T berättade för mig när jag kom hit igår att han hört en låt på radion som han stannat upp och lyssnat på, och den var dedikerad till mig. Han är så jävla UNDERBAR! Låten heter Just the way you are med Bruno Mars... texten var såå fin!

Oh her eyes, her eyes make the stars look like they're not shining.
Her hair, her hair falls perfectly without her trying.
She's so beautiful, and I tell her everyday.

I know, I know when I compliment her she won't believe me.
And it's so, it's so sad to think that she don't see what i see.
But everytime she ask me 'Do I look okay?' I say..

When I see your face there's not a thing that I would change.
Cause you're amazing just the way you are.
And when you smile the whole world stops
and stares for a while.
Cause girl, you're amazing just the way you are.

Her lips, her lips I could kiss them all day if she let me.
Her laugh, her laugh she hates but I think it's so sexy.
She's so beautiful, and I tell her everyday.

Ohhh you know, you know, you know, I'd never ask you to change.
If perfect's what your searching for then just stay the same.

Inga kommentarer: