lördag 9 oktober 2010

THE NOTEBOOK!
Herreguud jag tror jag dör!

Jag frågar mig själv om och om igen HUR jag inte kunnat sett denna film tidigare!? Jag har ju tänkt på den ibland de senaste åren.. men så kom jag och fundera över att det var nog meningen.. att jag skulle se den precis just nu.
Jag GRÄT! Och då menar jag inte snyft snyft, utan GRÄT, BÖLADE!! Satt och hulkade! Som dom i Sex and the City kallar för "The uggly cry!". Jisses.. jag är så tagen. Såå hjärtslitande men samtidigt så otroligt vacker så jag vet fan inte var jag ska ta vägen!
Helt klart en utav de absolut bästa filmerna jag sett någonsin!




"The best love is the kind that awakens the soul and makes us reach for more, that plants a fire in our hearts and brings peace to our minds. And that's what you've given me. That's what I hope to give to you, forever!"

1 kommentar:

Emelie Nordstrand Lindgren sa...

Jag vet, den ar helt underbar.. En av dom battre filmerna faktiskt! Nu var det nagra ar sedan jag sag den, kanske far bli en omtittning nagon hostdag framover :) Ang bloggen, sa ar den dod! Men det kommer nog en ny... Jag aterkommer i amnet :]