onsdag 13 oktober 2010

Så har det gått några dagar!
Kan inte förstå ännu en gång att tiden går så fort! Hela det här året har gått så sjukt fort! Ca 2 mån kvar till jul bara! :)

Veckan har bestått av jobb och dagis. Föräldrarmöte var det igår kväll, då var X med sin morfar. Innan jag for iväg på det så åt vi på Kungspizzerian tillsammans alla tre. Pappas idé! :)
Även idag hämtade pappa pluttas på dagis. Åkte hem till dom direkt efter jobbet, och jaa..som vanligt så hade pappa skämt bort X med både en ny liten lastbil och en glass! :) Pappsen bjöd oss på Chile con carne. Supergott! Och så gjorde han iordning en matlåda till mig också. Tråkigt nog så jobbade mamma kväll både igår och idag, så hon har har inte kunnat sällskapat med oss. Men det får vi ta igen! När vi kom hem så ville X spela innebandy en sväng, sen vid nattning så gäspade han typ 10ggr innan han somnade tror jag. Trött liten kille! :)

Åh så var det ju så gulligt, när vi kom hem så låg det ett vykort innanför dörren. Tänkte för mig själv och sa till X att vad är detta då?? Tomas mamma och hennes karl Sigge är på Teneriffa nu, så dom hade skickat ett kort till X! Så himla gulligt. Det var adresserat till honom och så stod det:
"Hej Xander
Här är det soligt och varmt. Sitter på balkongen
och tar en fika efter en långpromenad. Vann boulespelet idag.
Hälsa mamma och Tomas! Vi ses snart..
Kram från Gun-Marie o Sigge"

Det var delfiner på kortet och lillhjärtat blev så mallig när jag läste texten för honom, så sa han att han vill sätta upp kortet vid hans säng. Så det ska jag fixa! :)
Fick godnatt-samtal av min älskling för 1tim sen. Han var såå trött och ska jobba förmiddag imorgon, så han skulle sova. Gropen min! :)
Vi har iaf kommit fram till att imorgon ska vi äta tacos till kvällsmat. Och när X somnat så ska jag och Tomas äta nå gotta och ha mys. Han jobbar eftermiddag fre, lörd och sön. Så då tar vi lite tidigt "fredagsmys". Vi ska kolla på THE NOTEBOOK! T trodde ju att han hade sett den, men kom på att han blandat ihop den med en annan film, så då ska vi se den tillsammans. Åh längtar efter att se den igen. Och längtar verkligen efter att sitta och mysa i soffan med honom! Gäller att ta till små knep för ensamtid ihop. :)

Allt är färdigt för imorgon.
X matsäck är klar.. förutom den varma chokladen för den gör vi imorgonbitti och det vill han alltid hjälpa till med. :) Dagisryggsäck packad osv osv. Nu ser jag fram emot Greys kl 21. Sen blir det bannemej sängen direkt. Så trött..
Såhär ser pruppisen ut när han spelar innebandy!
Komplett med hans egna Zone-klubba, notera även hår-
bandet! ;) Bilden tagen i vintras hos hans farmor!

Inga kommentarer: