fredag 10 december 2010

Här var det alldeles tyst på Ovansjövägen..
endast tvn hörs i bakgrunden. X var supertrött så han somnade
strax före halv åtta. Mitt älskade hjärta!

Igår kväll var jag på julbord på jobbet.
Trevligt! X sov hos sin mormor o morfar. Och dom vill ju självklart
passa på att skämma bort han, så mormor hans hade gjort choklad-
muffins till han kom, och sen hade dom ätit pizza till kvällsmat. :)
Åkte från julbordet kvart i åtta raka vägen hem till min älskling! Fan
va fantastiskt underbart det var att få träffa varann!! Nästan 5 dagar
ifrån varann, så vi körde lite extra torsdags-mys med en påse lösgodis
från Hemmakväll, samt Så Mycket Bättre avsnittet som vi missade i
lördags. Tände ljus och satt slingrade runt varandra som två ormar! :)

Idag blev det jobb, men endast till 13.45! Skithärligt att sluta så tidigt
en fredag! Åkte till dagis o hämtade X och sen har vi haft full rulle han
o jag. Vi har sjungit julsånger och lekt massa. Efter maten spelade vi
fotboll i 1tim! Sen kröp vi upp i soffan med chips o dip och kollade på
barntv och kramades massooor! Och nu sover han som sagt..

Saknar min T.. men han blev tvungen att jobba natt inatt. Han började
sitt nya jobb i måndags, hann jobba en dag och sen blev han sängliggandes
med feber, stackarn! Så det är väl alldeles ypperligt att han har chans att
jobba in lite. :) Men jag tänker inte säga att jag gillar det! Han borde vara
min ikväll, men sen är han ledig resten av helgen så då blir det kvalitetstid
för han, mig och X! UNDERBART! Nu ska jag tillbaka till soffan. Mer
chips och dip, och självklart IDOLfinal!


Och jag skulle kunna sätta min röv på att han är
GARANTERAD att VINNA! :)

Inga kommentarer: