lördag 11 december 2010

Jag mår rent ut sagt som en överkörd KRÅKA!
Hade dubbelt av alla klädesplagg igår och låg under ett täcke
i soffan och frös ändå! Orkade knappt se det sista utav Idol
och slängde mig i säng direkt kl slog 23! :(

Finns inte så mkt att göra.. det har tagit om och så är det bara.
Jag och X har haft en riktigt slapp dag. Små lekt lite, kollat på
Emil i Lönneberga och ätit lunch. Drog han på bobben en sväng
till affären för ett tag sen. Köpte lördagsgodis till han och sen vi
kom hem så känner jag mig helt slut! Just då är det himla skönt
att han är så pass duktig att leka själv. Just nu kollar han på tv,
är Innebandy VM och han spelar för fullt själv samtidigt. :)

Till kvällen kommer min underbara T hit. Han sover nu efter natt-
jobb som drog ut på tiden. Men när han kommer så ska vi tre äta
PIZZA och mysa! Så får han och jag lite kvalitetstid sen när X sover.
HA EN TREVLIG LÖRDAG!

Inga kommentarer: