onsdag 5 januari 2011

-
Går inte att beskriva hur sjukt skönt det är med ledighet nu!
Slutade 12.30 på jobbet idag. En halvtimme tidigare än tänkt.

Åkte hem och åt lunch. Har varit duktig och ätit frukt idag till
mellanmål. Grovt bröd äter jag alltid till frukost, men frukt kan
jag erkänna att jag är lite slarvig med! ;D

Gjorde inte många knop efter maten. Var mest bara alldeles
sprallig i kroppen med tanke på att T skulle komma till mig
när han sovit klart! :) Vilket han gjorde vid tjugo i fyra!
Ååh va underbart det var att få kramas och pussas! Vi kunde
inte sluta flina åt varann. :) 4½ dag har vi inte varit ifrån varann
sen jag vet inte när. Om ens någonsin! Men nu är man fylld av
kärlek igen! Tihi. Vi drack även kaffe och myste i soffan. Sen
så var det dags för han att åka vid halv sex. Men nu känns det

som att man börjar se ett slut på hans jobbnätter iaf. Fast det
beror nog på VEM utav oss man frågar! :)


Efter en konsultation med min kärlek om hur jag skulle göra
med träning idag, så fick jag rådet att ta detta som en vilodag.

Jag har ju inte tränat såhär sen före min graviditet. Kan säga
att jag har redig träningsvärk än! Så tyckte han att, eftersom
jag tränar samma pass varje gång, att musklerna skulle få ta

och återhämta sig idag. Men imorgon är jag på't igen! :)

Nu blir det slappa resten utav kvällen.
Dock förstår jag inte hur dom kan klämma in så otroligt mkt
skit i tv-tablån på en och samma kväll!? Jönssonligan och
Göta Kanal liksom... whut?? Dom skulle väl kunde sända
nån bra film som dom INTE visat typ 300 ggr..

IMORGON KOMMER MITT ÄLSKADE LILLHJÄRTA
ÄNTLIGEN HEM IGEN! Som vi ska mysa och leka!



KÄRLEK!

Inga kommentarer: