torsdag 6 januari 2011

Världens goaste som för det mesta vill se lite fullifan
ut när man tar kort på han! :)

-
Idag höll jag på att tuppa av när jag vaknade närmare 10.30!
Men, varför inte.
Ledig och inga speciella måsten, förutom att gå till affären, så!
Hämtade hem världens bästa lilla plutt på eftermiddan. Gud så
glad han blev och vi kramades o kramades hur mkt som helst!
Underbara lilla människa!
Så fort vi kom hem så sprang han in i sitt rum för att titta i sin
säng. Han blev ÖVERLYCKLIG över att Spiderman täcket
var ibäddat! :) Sen körde han igång med fotboll. Vi drog igång
Spotify så ville han lyssna på sin egna lista som han har där...
Med "fotbollsmusik" som han säger. Haha.
T kom hit en sväng när han vaknat. X sprang med full fart till
dörren när det plingade! Så spelade dom och kikade på lite
bandy på tvn. Själv tog jag tag i julgranen. Plockade undan den
och så. Resten tar jag imorgon tänkte jag. Ska bli skönt på nå vis
att få bort det nu. Även fast det känns tråkigt för tiden har gått så
innihelvetes jäkla fort!

Älsklingen åkte till jobbet vid halv sex.
Jag började på med maten medans X sprang omkring som en tok
i hela v-rummet och spelade. Ikväll åt vi egengjorda potatisklyftor,
kyckling och franska örter cremé fraiche till det. Den är verkligen
så sjukt god till kyckling!
Efter maten var lillhjärtat såå himla kursugen så vi satt och kramades
på divanen o tittade lite barntv. Sen körde vi en fäktningsmatch och
efter lek med bilar, tandborstning, nattsaga o ett samtal till hans far
så somnade han på typ 3min strax efter åtta.

Jag var så TRÖTT efter att ha suttit där bredvid hans säng till han
somnat. Sjukt trött. Började tänka på träningen och jag ska vara
ärlig o säga att det tog emot så mkt! Men, jag började tänka på
hur dåligt jag skulle må om jag inte gjorde det så jag körde ett pass
tametusan! Inte för att jag tänkte skippa det, men tankarna innan va
så jobbiga. Efter passet tog jag en dusch, åt en banan och drack lite
vatten så nu känns det förjävla fint igen! :)

Fick även ett sms av min älskade T som skrev att denna natten
är den SISTA som dom behöver jobba!! Iiiiiih! Dom låg så bra
till så dom behövde inte jobba de sista nätterna som var tänkta.
Blir en riktig myshelg med mina grabbar med andra ord! :)
Nu ropar soffan!

Inga kommentarer: