söndag 9 januari 2011

-
Tänkte börja detta inlägg på ett annorlunda sätt. Men jag skiter i det!

Personen i fråga är fan inte ens värd att nämna skriftligt. Patetiska människa!

Istället kör jag vad som hänt i helgen, som har varit underbar!
Har haft helt fel på dagarna nu eftersom det varit långledigt. :)
I fredags efter lunch så tog jag och pluttas en promenad upp till kära syster
Ellis, Mio och Abbe. Och vilket väder! Blev tvungen att ta av Xander hans
vantar för han blev svettig om händerna. :) Umgicks där uppe hela eftermiddan.
Älsklingen anslöt också efter att han sovit ut efter sista nattpasset. Sen åkte vi
hem och så blev det tacos m.m.. :)

Igår morse efter frukost och lite lek, så åkte T iväg för att hämta sin skoter..
X vill ju så gärna åka men han vågar inte riktigt än. Tror han tycker att dom
låter väldigt högt. Och vi tänker ju självklart inte tvinga honom! Det kommer
när han själv vill. Så då gjorde T som så att han åkte omkring här bakom på
åkern så kunde X och jag stå och titta i v-rumsfönstret. Bara det gör plutten
överlycklig! :) T kom tillbaka och då blev det lunch osv för att sen åka och
hälsa på hans mormor. T's mamma och Sigge var också där så det var väldigt
trevligt! :)
Vi åkte och handlade direkt efter och sen blev det god kvällsmat. Efteråt
landade vi tre i soffan, kikade Toy Story (igen) och så fick X sitt lördagsgodis!
När han somnat strax efter åtta så myste jag och T vidare med lite chips. :)

Idag så blev det en visit hos min syster Ellis igen. T skulle hjälpa min pappa
att skotta av altan där uppe snön var väl typ upp vid räcket! :) Kim var även
han med, sen blev det lite kaffe och konversationer och efter det begav vi
oss hem.. älsklingen och gotrollet började på med lunchen medans jag var i
tvättstugan. På eftermiddan var det innebandymatch som gällde. Roligt att
träffa massa folk. Och så var ju Sjö och Erica där med goungen Lewi! Aah
va söt han är! Flinar hela tiden åt allt och ingenting! :)
När vi kom hem så åt vi pizza som vi hämtade upp påvägen hem. Inte helt
otippat att det spelades i-bandy i v-rummet efteråt! :) Själv plockade jag
undan julsaker.. gjorde ju klart X's rum igår. Och nu är allt klart. Strök upp
gardiner när X somnat. Känns lite tråkigt, men samtidigt skönt! T somnade
för ca 1tim sen. Han ska jobba imorn, och jag lider för en gångs skull inte
av söndagsångest för jag och X är ledig en dag till! :) Myyyyys!

Avslutar med lite bilder från helgen...
X på bobben på fredagspromenaden till Hillsta! :)
X's ena kusin Abbe! Goaste Abbe!
Plutten och Mio höll lite låda! :)

Jag och min tuffsiga älskling i fredags kväll! :) X vid frukosten imorse!
Och som vanligt, en trött och fryssen T vid frukostbordet! ;)

Inga kommentarer: