tisdag 4 januari 2011

"TRÄNINGSVÄRK ÄR KVITTO PÅ TRÄNING DIN KROPP EJ ÄR VAN VID!"

Men och scheisse vad det bränner i min kropp!
Armarna, magen, stjärten och benen! Men gud va skönt det är! :)
Träningsvärken från igår kom på förmiddan idag, kom hem och kände
av den riktigt ordentligt. Men, jag åt kvällsmat.. tog det lugnt en liten stund
och sen körde jag på med samma pass som igår! :) Och NU kan jag säga
att det bränner som bara faaan. Men det är en fantastisk känsla och jag är
glad över att jag tagit tag i det här!
Det är ju tankarna innan som försöker stoppa en (Jag är så trött, orkar inte, jobbigt!)
så jag kör helt enkelt bara på och försöker inte tänka så mycket utan agera istället! :)

Jobbdagen har gått ganska segt måste jag säga!
Meen vad gör det!? Imorgon är det fan halvdag som gäller. 8 - 13 och sen är vi ledig
torsdag och fredag. Så otroligt skönt ska det bli! Annars så är det rätt så jobbigt just
nu. Håller på och saknar ihjäl mig efter Xander och Tomas! Har inte träffat dom på 4
dagar nu!! :( Älsklingens nattjobb tuffar på.. och lillplutten är ju hos sin pappa.
MEN, imorgon eftersom jag slutar tidigt så hinner jag och T träffas innan hans nattpass.
Sen så på torsdag så kommer äntligen X hem! :)
Känner mig inte så trött just nu så får se när fröken Sundell knoppar.. men när jag gör
det så kommer jag känna mig NÖJD! :)

1 kommentar:

Fia sa...

Ser att du också kommit igång med träningen, roligt! Känns ju så skönt när man väl fått arslet ur vagnen och så känner man sig så duktig :)

Kramar till dig gumsan!